گونه های دستگاه لیزر ; دستگاه لیزر گاوزبان اروپایی

شنبه 29 مهر 1396
0:33
Creech Gissel

ل‌های آن ترکیباتی مثل موسیلاژ , تانن و اسانس و به میزان کم ردوبدل دستگاه لیزر دان زامیا : دارا‌هستند .
کاربرد درمانی
معرق , خلط‌آور در آنفو لانزا , ادرارآور و مقوی قلب و روان است .
عوارض جانبی
در مصرف آن به دلیل وجود آلکالوییدهای پیرازولیدین بایستی میانه‌روی را رعایت کرد .
انواع دستگاه لیزر ; دستگاه لیزر گاوزبان اروپایی
گیاهی علفی , یک ساله و به طول تا ۷۰ سانتی‌متر است که ساقه‌های منشعب و پوشیده از تارهای وحشتناک و برگ‌های منفرد , بی آلایش و پوشیده داراست . برگ‌ها در نصیب بالایی سوای دمبرگ و در نصیب انتهایی دارنده دمبرگ معلوم می باشند . دستگاه لیزر ‌های این گیاه نسبتا کوچک و به رنگ آبی‌رنگ زیباست . این جور دستگاه لیزر گاوزبان در ایران رشد ندارد .

دستگاه لیزر ‌های گاوزبان دارای موسیلاژ , تانن و اسانس و به اندازه کم آلکالویید پیرازولیدین می‌باشند .
کاربرد درمانی
اثر خلط‌آوری داراست و در سرماخوردگی‌ها فایده می شود . ضددرد , ضدتب , محرک غدد آدرنال , قابض , معرق , نرم‌کننده‌ی مجاری تنفسی , خلط‌آور و ذیل آورنده‌ی فشارخون بالاست .
عارضه ها جانبی
در مصرف آن به جهت وجود آلکالوییدهای پیرازولیدین بایستی اعتدال را رعایت کرد .
انواع دستگاه لیزر ; کاسنی
کاسنی یک گیاه دارویی پایا با دستگاه لیزر ‌های آبی رنگ یا این که ارغوانی است . کاسنی در دیرباز در قاره‌ی آمریکا به‌ شکل گیاه خودروی کنار جاده‌ای درآمده است . منشاء اصلی این گیاه اروپای مرکزی , بخشها غربی و مرکزی آسیا و شمال آفریقاست و پراکندگی وسیعی در نواحی گوناگون جمهوری اسلامی ایران به خصوص شهرستان اقلید , آذربایجان و بخش ها کوهستانی خراسان داراست .
به آب و هوای خنک , آفتابی یا این که پاره ای سایه نیاز دارد و گرمای شدید تابستان را تحمل نمیکند .
کاربرد درمانی
کاسنی به طور کامل سرد است و تقویت کننده‌ی کبد , مسکن حرارت و عطش و گرمی , تقویت کننده‌ی تمامی و فشارخون و صفرا و پاک‌کننده‌ی مجرای ادرار و کلیه‌هاست . برای تهیه و تنظیم فشارخون زیاد مفید و ضماد آن برطرف کننده‌ی ورم‌های گرم و درد دیده و ارتقاء بصیرت است .
موسیر
موسیر گیاهی است مشابه سیر که ریشه‌اش فقط یک پیاز درشت است . برگ‌هایش باریک و دراز و دستگاه لیزر ‌هایش بنفش مایل به قرمزند . پیاز این گیاه خوراکی است و در ترشی‌ها و اغذیه به عمل می رود و بویش از سیر کمتر است . ایتالیایی‌ها از موسیر خوراکی‌های گوناگونی می‌پزند و پیازچه‌ی آن را در روغن زیتون کنسرو میکنند .
کاربرد درمانی
فرآورده‌های موسیر در ناچیز کردن قند خون در اشخاص دیابتی مسئله استفاده ‌است و هم چنین از خاصیت گندزدایی آن برای دفع ان دستگاه لیزر ‌ها همراه طعام از آن سود می‌شده ‌است . تسکین دهنده و ترمیم کننده‌ی زخم‌ها و تسکین دهنده‌ی التهاب طحال و کبد است .
نیک و تازه


برچسب ها: دستگاه ,
[ بازدید : 86 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دستگاه برش لیزر است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]