دستگاه لیزر فروش درختچه فوتونیا ( سه رنگ )

شنبه 29 مهر 1396
0:40
Creech Gissel

نامهای رایج : فوتینیا , فوتونیا , فتونیا , فوتنیا , درختچه سه رنگ , توت کریسمس

نام ان دستگاه لیزر یسی : Photinia , بهترین شرایط برای این دستگاه لیزر

اسم علمی : Photinia

خانواده : Maloideae دستگاه لیزر سرخیان

فوتونیا شالوده دار

رنگ دستگاه لیزر : سپید

صورت دستگاه لیزر : هر دستگاه لیزر ۸ تا ۶ میلیمتر عرض داراست البته تعداد زیادی از آن‌ها در دستگاه لیزر آذین خوشه ای به پهنای ۱۶ تا ۱۰ سانتیمتر شکوفا میگردند .

میوه : میوه کوچک سیب شکل و به میزان 4 تا 12 میلی متر و به خیل‌عظیم می‌باشد . میوه ها در فصل پاییز می رسند و اکثر زمان ها به طور آویز تا قبل از فصل زمستان باقی می‌مانند . میوه ها تحت عنوان غذا به وسیله طیوران زمینه بهره قرار گرفته و بذر آنان از طریق مدفوع طیوران دور از هم میگردد .

اندازه حد اکثر : 5 متر طول و 5 متر گستردگی

فصل دستگاه لیزر دهی : آوریل , مه یا این که ژوئن

برگ : یرگ های سبز درخشان که در گونه دوست داستنی Red Robin برگها به رنگ قرمز‌رنگ زرشکی می‌باشند .

خاستگاه و موطن گیاه : جنوب و شرق آسیا

توضیحات در امر گیاه و موقعیت مراقبت آن :

نام گیاه شناسی برگرفته از photeinos ( واژه و کلمه یونانی ) به معنای براق و اشاره به برگ اکثر وقت ها براق گیاه دارد . گونه هایی از آن مدام سبز هستند , اما گونه های برگ ریز هم وجود دارند . محدوده ارگانیک از این نوع بخش ها گرم معتدل آسیا , از هیمالیا شرق به ژاپن و جنوب به هند و تایلند است . با این حال , به صورت گسترده ای در سراسر جهان تحت عنوان گیاهی زینتی کاشته میگردند .

سه رنگ هرس شده

فوتینیا درختچه همیشه سبز دوست داستنی با برگ های سبز براق , دستگاه لیزر های سفید و برگ های پهن و شاخه های برنا قرمز رنگ است . شایسته ترین دسته از فوتینیا Photinia Red robin - fraseriرابین قرمز رنگ است که اکثر زمان ها به عنوان یک درختچه تک کاشت یا این که تحت عنوان یک پرچین و دیوارهمیشه سبز متراکم و با سرعت رویش بالا کاشته می شود .

خاک مناسب :

در طیف وسیعی از خاک ها به خیر و خوبی رویش می کند و به زهکشی عالی نیاز دارااست و در خاک های مدام مرطوب در گیر پوسیدگی ریشه میگردد . خاکی با نسبت برابر شن و رس , خاکی مناسب برای درخت سه رنگ است . اکثر نوع ها حالت خاک اسیدی و یا شرایط قلیایی را تحمل می نماید البته مدل هایbeauverdiana و villosa از خاک گچی استقبال نمی‌کند و نیاز به محیط خنثی یا این که وضعیت اسیدی خاک دارد .

روشهای ازدیاد و تکثیر :

نشر با بذر : شما می‌توانید نوع هایی از فوتونیا مانند villosa و davidiana را از طریق کاشت دانه انتشار نمائید . کاشت بذر در بهار بعداز تیمار سرمایی شاید جوانه زنی را بهبود بخشد .


انتشار با قلمه : شایسته ترین منش برای ازدیاد و انتشار ارقام فوتینیا اعم از fraseriAGM , Canivily و Red Robin یا Redstart به وسیله قلمه چوب قابل انعطاف در اوایل فصل تابستان یا این که قلمه نیمه رسیده در تابستان و فصل‌پاییز است . برای این فعالیت قلمه های نیمه چوبی به ارتفاع ۱۵ سانتیمتر که در پایان فصل‌تابستان از گیاه گرفته شده باشد را در بستری ساخته شده از شن , پیت ماس و پرلیت میکارند . ریشه دار شدن قلمه ها سه ماه به طول می انجامد .

خوابانیدن شاخه : همگانی وجود ندارد .

لینک و پیوند زدن : برای برخی نوع ها از لینک و پیوند زدن برای تکثیر استفاده میگردد .

نیاز های نوری :


برچسب ها: دستگاه ,
[ بازدید : 79 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

قلیل عمق کاشتن پیاز این گیاه یکی‌از دلایل عدم دستگاه لیزر دهی آن است

شنبه 29 مهر 1396
0:39
Creech Gissel

دستگاه لیزر دهی گفته میگردد ) . این زمان معمولادر اواخر فصل تابستان و اوایل فصل‌پاییز و حداکثر تا میانه فصل‌پاییز طی می‌شود . البته برای این که ساقه دستگاه لیزر در سال آتی توانایی رشد و به‌پا‌خواستن بیابد به دمایی کمتر نیاز است و دماهای بالاتر از یخبندان این نیاز سرمایی را بر طرف مینماید . به ابلاغ دیگر پیاز نرگس نیاز به یک زمان سرمادهی داراست ( بدین سطح آغازش دستگاه لیزر دهی گفته می گردد ) که دمای 7 - 4 . 5 رتبه سانتیگراد برای 17 - 15 هفته نیاز سرمایی آنرا بر طرف می نماید . گفته می گردد که دمای سرد کمتر از 13 هفته موجب ساخت گیاهانی کوچکتر و زمانه سرمایی بیش از 13 هفته در ایجاد گیاهانی با میزان قابل قبول موءثر میباشند . وجود دمای بیش از 17 سکو در طی انبارداری , برطرف کردن نیاز سرمایی این پیازها را با شکست مواجه می کند . با نزدیک شدن به بهار می‌توان پیازها را کاشت و شاهد رشد دوباره آن ها بود .

نرگس هلندی
نرگس هلندی
پیش رس کردن پیاز نرگس :

با مطالعه چرخه پرورش متوجه می‌شویم که پیاز نرگس بعداز برداشت و در روزگار انبار داری نیاز به دمایی نصفه گرم و بعد سردتر داراست تا اول توان ایجاد دستگاه لیزر را بیابد و آن گاه جوانه دستگاه لیزر در بطن آن تشکیل شود . در طبیعت و با کاهش ارگانیک دمای محیط این وضعیت برای پیاز مهیا می گردد البته درصورتی که بخواهیم پیازها زودتر و یا این که به بیان دیگر بیرون از فصل دستگاه لیزر دهند می‌توان به شکل تصنعی و مصنوعی دماهای مورد نیاز را برای آن فراهم کرد . زمانه به کارگیری از نرگسهای پیش رس نیز از اواسط فصل‌پاییز و در طی فصل زمستان است . یعنی زمانی که نرگسها می‌بایست در اکنون بیحرکتی باشند با بر طرف کردن نیاز دمایی آنان و سرعت بخشیدن به چرخه رشد دستگاه لیزر می دهند . برای تهیه نرگس پیش رس , پیازها در تیر ماه برداشت می شود و یک هفته در دمای 34 جايگاه باقی میمانند و آن گاه دما به 20 - 17 جايگاه کاهش می یابد ( تراز انگیزش دستگاه لیزر دهی انجام میگردد ) سپس تا ماه مرداد دما به 9 جايگاه رسانده می شود و 8 هفته باقی ماندن در این دما توانایی به پا خواستن ساقه دستگاه لیزر را به ملازم دارااست ( مرحله آغازش دستگاه لیزر دهی انجام می شود ) در حالتی‌که هنوز دوره کاشت پیازها فرا نرسیده است می‌توان آن‌ها‌را در انبار نگهداشت و در حالتی‌که شاهد کار و رویش در انبار باشیم می‌توان دمای انبار را کاهش اعطا کرد تا عمل و پرورش پیازها به تعویق افتد . لازم به ذکر است که پیش رس کردن موجب عدم پرورش مطلوب و ضعیف شدن پیاز خواهد شد زیرا این گیاهان پرورش رشد خود را در طی ماه های سرد سال انجام می‌دهند ( چون رویش و دستگاه لیزر دهی آنها در پاییز و فصل زمستان شکل می گیرد ) و مطلقا غذاسازی نیکی به علت نوروروشنایی و دمای اندک این ماه ها رخ نخواهد گرفت و در شکل استفاده دوباره از این پیازها در سال آتی نباید انتظار کیفیت دستگاه لیزر نیکی را داشت . البته دماهایی که تیتر شد موقعیت عمومی دارد و استثنا هم در‌این میان موجود هست مثلا نرگسهای شیپوری Trumpet در صورتی در پایین 18 سکو سانتیگراد پیش رس شوند احتمالا در زمان دستگاه لیزر دهی و بعد از تشکیل غنچه های دستگاه لیزر , غنچه ها باز نخواهند شد . ( عارضه Bull nosing )

نرگس را در عمق سه برابر ارتفاع پیاز می‌کارند که حدود 15 - 8 سانتیمتر میشود . . پیازهای کوچک ( نوباوه پیازها ) در عمق کمتری نسبت به پیازهای درشت تر کاشته می گردند .


فاصله کاشت : اگر‌چه می‌توان پیازهای نرگس را کنار نیز و در تماس با نیز کاشت ولی برای رشد مطلوب برگسار و فضای کافی جهت بزرگ شدن پیازها در ذیل خاک بهتر است که دستکم 7 . 5 سانتیمتر و برای پیازهای بزرگتر 17 - 12 سانتیمتر مسافت در لحاظ گرفته شود &# قلیل عمق کاشتن پیاز این گیاه یک کدام از عارضه ها عدم دستگاه لیزر دهی آن است ;


برچسب ها: دستگاه ,
[ بازدید : 70 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

دستگاه لیزر مارچوبه

شنبه 29 مهر 1396
0:39
Creech Gissel

رسال به تمام نقاط ایران و دربردارنده 5 گرم بذر .

مارچوبه با نام علمی دستگاه لیزر های زینتی , علت رواج مسمومیت های گیاهی و از خانواده liliaceae , گیاهی است چندساله , دو شالوده و علفی . مارچوبه دارای دو جور ساقه است . یک عدد ساقه های جوان به ارتفاع ۵ الی ۲۵ سانتی متر که روی ریزوم تشکیل میشوند و بخش های قابل به کارگیری مارچوبه را تشکیل می دهد . دوم ساقه هوایی که سبز رنگ می باشند و پس از برداشت ساقه های جوان به وجود میاید و طول آن بعضی وقت ها به ۵ متر نیز می‌رسد .

2

دامنه نشر

آذربایجان , خلق , تبریز , نواحی گوناگون البرز قصر قجر , جلفای اصفهان , اراک , کرمانشاه , جنوب جمهوری اسلامی ایران , مهار لو در شیراز

آب و هوای دلخواه

مارچوبه یک سبزی فصل خنک میباشد . در مناطقی که در طول فصل رشد ( تابستان ) هوا گرم می شود , کیفیت محصول عالی نمی‌باشد , چون در گرما مواد غذایی در ریشه های آن ذخیره نمی شود . مناطقی با زمستان یخ بندان برای کشت مارچوبه مطلوب است . در فصل‌زمستان بخش های هوایی خزان می کنند . شایسته ترین دما برای رویش مارچوبه لابه لا ۱۶ تا ۲۴ درجه سانتی گراد هست .

خاک

مارچوبه شایسته ترین محصول را در خاک های شنی و شنی لومی دارد . مارچوبه درخاک های اسیدی نمی تواند رشد نماید . خاک های یه خرده قلیایی جهت رویش مارچوبه مناسب ترند . زمین محل کشت مارچوبه , نیاز به تقویت دارد و باید از حیث مواد غذائی بی نیاز باشد .

کاشت

این گیاه را وسیله بذر انتشار می کنند . بذر مارچوبه , مقطع ۵ تا ۸ سال قوه نامیه خویش را نگهداری می نماید و بعداز کاشت حدود یک ماه طول می‌کشد تا دانه ها سبز شوند .
در پائیز بذر را به طور خطی در زمین بانک می‌کارند . در سال اول رشد بوته بدون نقص می‌شود اما محصولی برداشت نمی‌شود . در اویل بهار سال آن گاه نشاء را به زمین مهم انتقال ارائه میکنند . در سال دوم تعداد مقداری ساقه هوایی که قابل خوردن است ایجاد کرده البته برداشت حیاتی از سال سوم استارت میشود .

داشت

زیرا مارچوبه یک سبزی چندساله است براین اساس محافظت های دوچندان اضطراری داراست . با علف های هرز به شدت می بایست نبرد شود . مزرعه مارچوبه باید مرطوب و نم دار باشد از این رو آبیاری بایستی تر و تمیز شکل گیرد .



برداشت
دستگاه لیزر
معم دستگاه لیزر ولا برداشت مارچوبه از سال سوم آغاز میشود . در سال دوم تعداد پاره ای از محصول قابل برداشت باشد ولی خوبتر است در سال دوم محصول برداشت نشود تا بوته ها توانا تر شوند . برداشت وقتی شروع می شود که طول بخ دستگاه لیزر شی خوراکی میان ۱۵ تا ۲۵ سانتی متر باشد
دستگاه لیزر
3 دستگاه لیزر
محصول ها مرتبط دستگاه لیزر
فلفل تند سبز دستگاه لیزر

فلفل تند سبز دستگاه لیزر
3 , 500 تومان دستگاه لیزر
فلفل تند قرمز دستگاه لیزر
فلفل تند قرمز رنگ ( چی دستگاه لیزر لی )
3 , 500 تومان دستگاه لیزر
گوجه فرنگی نارنجی رنگ
گوجه فرنگی گیلاسی نارنجی درختی ( چری )
5 , 000 تومان


برچسب ها: دستگاه ,
[ بازدید : 74 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

دستگاه لیزر آفتاب گردان زینتی S1

شنبه 29 مهر 1396
0:39
Creech Gissel

بهترین حالت برای این دستگاه لیزر غرب ایالات متحده است . واژه Helianthus از دو کلمه یونانی Helios در معنای آفتاب و Anthos به معنی دستگاه لیزر ی که مسیر آفتاب را دنبال می کند , گرفته شده‌است . این مدل گیاهی یک ساله و لبریز پرورش با ساقه منشعب یا غیر منشعب و مرتفع است . انواع پاکوتاه آن هم ایجاد شده است . دستگاه لیزر ها به قطر 25 –30 ساتی متر و به صورت نادر لبریز و پر پربوده , دستگاه لیزر چه های شعاعی در رنگ های زرد رنگ , قرمز رنگ و به ندرت بنفش و دستگاه لیزر چه های مرکزی در رنگ های رنگ زرد , قهوه ای یا ارغوانی مشاهده می شود . این گیاه برای کاشت در کناره , دستگاه لیزر دان و نیز تحت عنوان دستگاه لیزر بریدنی به فعالیت میرود .

روز بلند از روی میل است و با کشت بذر در فصل بهار , در تابستان به دستگاه لیزر می رود . با تغییر و تحول زمانه کاشت بذر می توان تا آبان از دستگاه لیزر دهی گیاه منفعت کرد .

آفتاب گردان زینتی
آفتاب گردان زینتی

بذر آفتاب گردان
بذر آفتاب گردان

میتوان بذر آفتاب گردان نخست کود نماید رها شونده در شکل تمایل در فصل‌زمستان به خاک خود بیش تر کنید تا در طول فصل پرورش نیازهای کودی این گیاه برطرف بگردد . . در منزل بعداز رفع سرمای بهاره , مقداری ماسه یا خاک نباتی به خاک بیش تر نمائید و زمین را به نیکی بیل زده و با پشت بیل کلوخه ها را صاف و ماسه و خاک را همگن کرده , تمام محل کاشت را با سم دیازینون و قارچکش برای توقف از ورود مورچه و دیگر آفات و بیماری ها سمپاشی نمایید . این محصول برای مساحت 5 متر مربع تولید شده‌است , تمام بذر را روی زمین پاشیده و در انتها یک لایه نازک کود گاوی سرند شده روی خاک الک فرمایید . در نوبت اول صبح ها به طور روزانه با آبپاش زمین را طوری آب پاشی فرمائید که کود الک شده جابجا نشده و در نتیجه بذر جابجا نشود , که در غیر این صورت بذر جوانه نخواهد زد . بسته به بذر کاشته شد بین 5 الی 10 روز جوانه زنی را شاهد خواهید بود , و دراین دوره برای دوری از غلط به چنگ آوردن نشا سبز شده با علوفه ی هرز از علف کشی خودداری کنید . بعد از 4 کاغذ شدن نشا , مبادرت به علف کشی کرده و دقت بفرمایید که با علف کش های همگانی سمپاشی نکنید . به مرور شاهد یک باغچه ی زیبا و لبریز دستگاه لیزر خواهید بود .


نشا آفتاب گردان
نشا آفتاب گردان



برچسب ها: دستگاه ,
[ بازدید : 76 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ج : نشر سیکاس از راه‌های قلمه زدن دستگاه لیزر

شنبه 29 مهر 1396
0:37
Creech Gissel

ج : انتشار سیکاس از طرق قلمه زدن دستگاه لیزر . بعداز زمان 6 تا 12 ماه سیکاس بی نقص شده و با توجه می توانید همانند یک گیاه جدا با آن اخلاق و رفتار کنید . توجه فرمایید که احتمال دارد شپشک های سپردار به برگها و شپشک های دیگر معمولا به پیاز جوان و ساقه آن هجوم نمایند .

8 . در‌حالتی که یک محفظه به طور کامل گرم برای کاشت در مشت ندارید نیز می‌توانید در گوشه و کنار منزل نیز با قرار دادن بذر ها در محیطی تقریبا دلخواه و خارج بردن آنان در زمانهایی که هوا گرمتر شده اند و به درون آوردن آنها در مواقع سوز و سرما و قرار دادن آن‌ها در کنار منبع گرمایی مبادرت به رویاندن و باروری بذر ها فرمایید . ولی با توجه به این‌که شرایط دور و بر و رطوبت کنترل شده نمیباشد باید به رطوبت و آب پاشی و یا این که قارچی نشدن بذر ها اعتنا نمائید .

ج : انتشار سیکاس از طرق قلمه زدن :


این شیوه در ایران متداول نمیباشد و صرفا در موردها بازیابی گیاه و یا در مواری که سیکاس در گیر انقطاع شدن اتفاقی از حیطه تنه شده باشد گزینه به کارگیری قرار میگیرد .

درصورتی که قسمت دستگاه لیزر بالایی تنه را جدا کرده و بعنوان قلمه در زمین قرار دهیم , چه بسا اگر چند ماه از انقطاع آن قبلی باشد , اکثر وقت ها استارت به ساخت ریشه میکند .

علاوه بر دستگاه لیزر این در حالتی‌که تنه سیکاس را به قطعات کوچکی تبدیل کنیم و این قطعه ها را در خاک قرار دهیم سبز شده و ریشه دار می گردند و از این روش گیاهی جداگانه خوا هیم داشت .

در دستگاه لیزر ژاپن این دسته قلمه ها ی سبکاس را در خاک بستری که با براده آهن مخلوط شده‌است قرار میدهند و به همین جهت است که در ژاپن اسم سوتتیسو Soteetsoe یعنی سبزی خارج شده از آهن را بر سیکاس رولوتا نهاده اند .
دستگاه لیزر
عارضه ها و آفات و بیماریهای نخل سیکاس :
دستگاه لیزر
علت زردرنگ شدن برگها به صورت تکی : در صورتی برگهای تازه به طور تکی زرد شوند نشاندهنده فقیر بودن خاک گیاه به خصوص فقدان آهن و یا کود دهی بیش میزان به گیاه است .
دستگاه لیزر
علت رنگ زرد شدن برگهای سیکاس به صوت کلی و کلیه باهم : نشاندهنده آبیاری بیش از حد در حالت زهکشی نامناسب خاک است که سبب ساز پوسیدگی ریشه و پیاز سیکاس می‌شود . درین شرایط خوبتر است از خاکی که به خوبی زهکشی شود و آب را در خود نگه نمیدارد به کار گیری نمود و سوراخهای ذیل دستگاه لیزر دان را در دست گرفتن نمد تا مسدود نشده باشند و و همچنین از معیار آبیاری کاست .

علت لکه های قهوه ای ریز روی برگهای سیکاس ساخت گردیده اند : نشان دهنده یورش شته و یا کنه ها است که به رنگ قهوه ای پررنگ و بخش اعظم بر روی برگهای پیر تر بروز می یابند . از سموم کنه کش و شته کش میتوان برای مقابله با این آفات استعمال نمود .

علت لکه های رنگ زرد بر روی برگ به طور نقطه ای : معمولا در اثر بارش تگرگ به روی گیاه به‌وجود میاید .

یخ زدگی : سیکاس دمای تحت 12 - جايگاه سانتیگراد را در بازه زمانی عصر طولانی تحمل نمیکند و در صورت یخ زدگی قابلیت و امکان از لا به لا رفتن گیاه موجود است ولی در اکثری موردها نیز دیده شده که گیاه بعداز آن خود را بازیابی نموده و با پیمودن مسیر بهبودی به معاش خویش ادامه داده است .

پوسیدگی و یا این که قارچی شدن تنه یا ریشه سیکاس : در‌این‌صورت تنه سیکاس نرم میگردد که‌این خلل بجهت آب پاشی بیش تر از حد و رویش قارچها در محفظه پیدایش می نماید . میتوان پیشین از اینکه گیاه پاک شود با کاهش میزان آب پاشی و بریدن وحذف اندامهای قارچی سیکاس و بهره از قارچ کش ها با آن تقابل نمود .

علت این که برگهای سیکاس مضاعف معدود پشت و بلند شده اند : این عارضه به علت کمبور نور است . گیاه را به مکان لبریز روشنایی تری منتقل کنید .

برگها کوتاه می باشند : نور مضاعف دوچندان است و می بایست گیاه به محلی که سایه آفتاب ملایمی دارااست منتقل شود .

فروغ :


برچسب ها: دستگاه ,
[ بازدید : 71 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

سه سایز دستگاه لیزر دان

شنبه 29 مهر 1396
0:37
Creech Gissel

دستگاه لیزر دهی بنفشه از اواخر فصل زمستان یا اوایل فصل بهار آغاز میشود . نوعی از آن که به بنفشه چهار فصل دارای شهرت است در تمام سال دستگاه لیزر میدهد البته دستگاه لیزر ریزان ( نقطع ی عطف دستگاه لیزر دهی ) آن در بهار و پائیز است . در Violetها , دستگاه لیزر دهی زیر تأثیر دما و طول روز قرار می گیرد . این جور درتابستان ( دمای بالا و طول روز بلند ) پرورش خیر داشته و در پائیز آغاز به دستگاه لیزر دهی می نمایند . در Violaو Pansyروزهای بلند تعداد دستگاه لیزر را افزایش می دهد ولی درین حالت طول در میان گره ها هم بسیار می گردد . در حالت روز کوتاه , ساقه ها کوتاه و حاذق می شوند . هیچ خواب مشخصی در آن‌ها چشم نشده است . Pansyهادر ارتفاع سال می توانند دستگاه لیزر بدهند . اما دماهای بالای فصل‌تابستان قادر است تحت عنوان یک دلیل محدودکننده منجر کاهش پرورش گیاه شود .

برای کاشت در سینی نشا , میتوان در اوایل بهار بذر این گیاه را در باطن دستگاه لیزر خانه یا شاسی سرد در باطن سینی های کشت کاشت . برای این فعالیت از خاک کوکوپیت همراه پرلیت بهره می‌کنید . مقدمه خاک را با دیازینون و کاپتان یا کاربندازیم , ضدعفونی کرده سپس هر بذر را درون هر سلول بکارید . این نحوه سبب ساز افزایش بازده سبز شدن و جوانه زنی شما خواهد شد . بعد از چهار برگه شدن از باطن سلول بیرون شده و به درون دستگاه لیزر دان 6 منتقل میگردد و تا روزگار انتقال به زمین با اهمیت عوض می نمایند . تا برای عید پیش رس شده و به دستگاه لیزر بروند .

آغاز کود کند رها شونده در رخ رغبت در فصل زمستان به خاک خود بیشتر نمائید تا در زمان فصل رویش نیازهای کودی این گیاه برطرف بگردد . . در منزل بعداز رفع سرمای بهاره , پاره ای ماسه یا خاک نباتی به خاک طولانی تر فرمایید و زمین را به خوبی بیل زده و با پشت بیل کلوخه ها را صاف و ماسه و خاک را همگن کرده , تمام محل کاشت را با سم دیازینون و قارچکش برای توقف از ورود مورچه و دیگر آفات و بیماری ها سمپاشی کنید . این محصول برای مساحت 5 متر مربع ساخت شده‌است , تمام بذر را روی زمین پاشیده و در انتها یک لایه نازک کود گاوی سرند شده روی خاک الک نمائید . در نوبت اولیه صبح ها به صورت روزمره با آبپاش زمین را طوری آب پاشی نمایید که کود الک شده جابجا نشده و در فیض بذر جابجا نشود , که در غیر این شکل بذر جوانه نخواهد زد . بسته به بذر کاشته شد فی مابین 5 الی 10 روز جوانه زنی را شاهد خواهید بود , و دراین فرصت برای توقف از نادرست به دست آوردن نشا سبز شده با علوفه ی هرز از علف کشی پرهیز کنید . پس از 4 صفحه شدن نشا , مبادرت به علف کشی کرده و اعتنا بفرمایید که با علف کش های عمومی سمپاشی نکنید . به مرور شاهد یک باغچه ی زیبا و مالامال دستگاه لیزر خواهید بود &# آب و نور و روشنایی دستگاه لیزر ;


برچسب ها: دستگاه ,
[ بازدید : 68 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

گزینش دستگاه لیزر از گونه ابلق آن بخش اعظم طرفدار داراست

شنبه 29 مهر 1396
0:36
Creech Gissel

پاندانوس

هم سبز یک پارچه دارااست و هم ابلق . انتخاب دستگاه لیزر از مدل ابلق آن بیشتر طرفدار داراست , چون برگ هایش یک کدام از دربین سبز و سفیدند . پاندانوس به خاطره سازگار بودنش در خانه ها و اداره ها طرفدار زیادی دارااست اما یک نکته اینکه هر قدر برگ ها قشنگ و براقند , در پشتشان تیغ های غالب ای وجود دارد که به شدت خطرناک می‌باشند . این گیاه , برای منزل هایی با طفل های کوچک سفارش نمی شود . اما تیغ ها فقط به یک سمت غالب اند و مثل فرش خواب دارا هستند در شرایطی که در راستای ریشه آنان دست بکشید اتفاقا خیلی هم خوشایند است .
پاندانوس طفل زاست و مدام از شالوده ساقه اش بچه یا این که پاجوش می دهد که شما میتوانید آن را از محل اتصال ساقه انقطاع فرمایید و یک هفته در آب قرار داده و آن گاه بکارید . در تمام ارتفاع سال می‌توانید این گیاه را بیش تر کنید .
لیندا

گیاهی با برگ های سوزنی و دراز که مانند گیسوانی فرو می ریزند . لیندا از یک پیاز بوجود می آید که برخلاف دیگر گیاه ها نباید پیازش مخفی باشد . حواستان باشد در حالتی که دستگاه لیزر دان این گیاه را عوض کردید , نیمی از پیاز خاک را بیرون باشد . فو دستگاه لیزر اصل آب دهی آن زیاد است و بایستی حوصله فرمایید خاکش کاملا کم آب شود تا آن را آب پاشی کنید . لیندا آفتاب دوست است . در صورتیکه آفتاب بدون واسطه و از بالا به آن بتابد قد لیندا بلند می گردد در صورتی‌که از لبه ها بتابد گیاه چتری با قد کوتاه رشد می کند ازدیاد آن صرفا از روش کاشت پیاز صورت می گیرد .
شفلرا دستگاه لیزر

گیاه دستگاه لیزر ی با برگ های پنجه ای است که در دو گونه سبز پررنگ و ابلق مشهود است . گیاهی دشوار جان و مناسب آپارتمان و راهرو و اداره ها است . نور و روشنایی پشت شیشه برایش کافی است و حتی درصورتی که فروغ زیاد داشته باشد نیز آسیبی به آن نمی‌رسد . کافی است در بهار یکی‌از برگ های برنا آن را انقطاع کرده و در آب بگذارید تا ریشه کند آن گاه آن را در خاک بکارید . هنوز بهار تمام نشده گیاه شفلرا نظیر لوبیای سحرآمیز یکسری برابر می گردد . سابقه به صورت تس دستگاه لیزر اعدی رویش می نماید و مثل درخت شاخه شاخه می‌شود . از خوبی های شفلرا این است که می توانید با جدا شاخه های اضافی آن را به بن سای تبدیل کنید .
انتخاب دستگاه لیزر لوکس

دستگاه لیزر
درختچه آیلکس
دستگاه لیزر
در صورتیکه طالب خرید دستگاه لیزر برای شرکت یا این که گالری هنری میباشید بد نیست به انتخاب دستگاه لیزر های لاکچری فکر کنید . درختچه آیلکس شمارا حافظه فیلم های جشن سال نو میلادی می اندازد . هر درختچه اش نزدیک به ۴۰۰ هزار تومان است و بایستی مراقب باشید کسی آن را ندزدد . دوچندان سرمادوست است ولی مثل کاج در تمام ارتفاع سال برگ سبز و سفید دارد و میوه های قرمز می‌دهد . به‌این راحتی ها کم آب نمیشود و آب پاره ای ضروری داراست . هفته ای یک بار به آن آب بدهید &# کاربردها ی گل خیزران : ;


برچسب ها: دستگاه ,
[ بازدید : 58 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

بذر کوچک ایجاد شده قبلی از لقاح ( لوبیایی ) دستگاه لیزر

شنبه 29 مهر 1396
0:35
Creech Gissel

در دمای 4 مرتبه سانتیگراد دستگاه لیزر با جدا کردن دستگاه لیزر سیکاس نر از گیاه آن را به روی دستگاه لیزر ماده برده و تکان میدهیم به گونه ای که گرده آن به باطن برگهای پوششی روی تخمدان نفز و آن را بارور نمایند . و این کار را روزی دو توشه و در مواردی که بارندگی نباشد به بازه زمانی 4 تا 7 روز تکرار می‌کنیم . این تکرار برای بازدهی حداکثر و ازدیاد تعداد بذر های تولیدی بسیاد اصلی خواهد بود .

گرده افشانی سیکاس

گرده افشانی دستی

همینطور میتوان از یک دستگاه لیزر نر برای بارور نمودن و لقاح یکسری دستگاه لیزر ماده منفعت نمود . و نیز گاهی با استعمال از یک چوب دستگاه لیزر ماده را به شکلی که به طور کامل روی دستگاه لیزر ماده باشد قرار اعطا کرد تا در بازه زمانی 4 تا 7 روز به طور دایم و طبیعی گرده افشانی صورت بپذیرد .

بعداز بازه 2 تا 3 ماه بذر ها پرورش نموده و کم کم به مقدار یک گردو در میایند که به رنگ نارنجی رنگ پر رنگ یا این که پرتقالی است . بسته به وضعیت گرده افشانی و عمر گیاه و حالت آب و هوایی تعداد 200 تا 700 بذر ایجاد خواهد شد .

بذر بزرگ شده سیکاس

بذر رویش یافته

در حال حاضر نوبت چیدن بذر هاست . دقت کنید که چیدن بذر سیکاس بایستی سوای حذف برگ های پوششی روی بذر ها صورت بپذیرد . زیرا مشاهده گردیده که زخم زدن و یا این که حذف این برگچه ها سبب پوسیدگی داخل تنه درخت سیکاس گردیده و بعداز چیدن بذر ها گیاه مامان از لابه‌لا میرود .

یادگرفتن نحوه کاشت بذر سیکاس :

نشر و جوانه زنی سیکاس با بذر نسبتا طولانی و طاقت فرسا است . این دوره در بین 6 تا 12 ماه به صورت طبیعی ارتفاع می کشد و حتی‌در برخی موردها دیده شده که بذر ها پس از 3 یا 4 سال جوانه زده و جداگانه گردیده اند . ولی با مهیا کردن برخی حالت محیطی می توان سرعت آن را بهبود بخشید .

خاک شنی و خوب زهکشی شده دما و حرارت نسبتا بالا ( حدود 25 تا 30 مرتبه سانتیگراد ) مکان پر نوروفروغ البته بدور از پرتو بی واسطه خورشید برای توفیق اضطراری است .

هم اکنون برای کاشت بذر ها آماده میشویم :


1 . پوسته نارنجی روی بذر ها تماما کنده و پاک نمایید .

2 . بذرهای منزه شده و پوست کنده شده را به بازه زمانی 2 روز در آب ولرم تر دهید . زیرا این مرحله باعث امداد به جذب آب ما یحتاج بذر میشود .

اصلا نیازی به شکافتن و رخنه‌ دادن بذر نیست و یا این که استفاده از اسید سولفوریک نیست!

پس از خیساندن از یک ماده قارچ کش برای ضد عفونی کردن بذر فایده فرمائید برای مثال : Daconil
بدین نکته اعتنا فرمایید که محیط کشت تماما استریل باشد زیرا این محیط گرم ومرطوب زیاد مستعد برای رویش اشکال قارچها است .
خاک باید به گونه ای باشد که تخت‌گاز زهکشی گردد همانند ماسه رودخانه ای یا این که ترکیبی از 50 % پرلیت و یا این که ورمیکولیت و 50 % تورب خزه . ضخامت لایه خاک حدود 10 الی 15 سنیمتر مطلوب است .
بذر را به شکلی که نشان داده شده در خاک قرار دهید . نحوه کاشت بذر سیکاس
هفته ای حدود دو بار بذر ها را آبیاری کنید . دقت نمائید که خاک در درازمدت و بیش تر از حد خشک یا خیس نماند .
دانه ها پس از برهه زمانی حدود 3 ماه ریشه ای از انتهای بذر تولید کرده که در جهت ذیل پرورش می نمایند و آنگاه برگهایی کوچک از همان نقطه آغاز به جوانه زدن در سمت بالا می‌کنند . دقت نمایید که درین زمان جوانه ها در معرض نور و روشنایی شدید آفتاب قرار نگیرند .


برچسب ها: دستگاه ,
[ بازدید : 71 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

دستگاه لیزر ذر بنفشه شرابی

شنبه 29 مهر 1396
0:34
Creech Gissel

دستگاه لیزر درخت بید مجنون گونه های بنفشه که ذکر شد به سوزوسرما مقاومند بدین ترتیب بر حسب شرایط آب و هوایی در طول پائیز , فصل‌زمستان یا این که بهار کشت می‌شوند .

در بنفشه خارجی , دستگاه لیزر ها درشت و از پنج دستگاه لیزر برگ نامنظم به رنگ های آبی‌رنگ , سپید , زردرنگ و گاهی بنفش مایل به سیاه تشکیل شده که با لکه هایی از رنگ های دیگر منقوش شده‌است و گهگاه یک کدام از این رنگ ها به طور پیروز در آمده و تمام دستگاه لیزر به آن رنگ مشاهده می شود . بجهت رنگ های بسیار متنوع , منظرة زیبایی داشته و از آن به عنوان موضوع در دستگاه لیزر کاری فایده می شود . مورد ها منفعت از بنفشه شامل تزیین زمین های مرطوب , محل های سایه گیر , ساخت عطر در اشکال معطر و تهیة دسته دستگاه لیزر در اشکال دارای دم دستگاه لیزر طویل می‌باشد .

دستگاه لیزر دهی بنفشه از آخرها فصل‌تابستان تا اوایل بهار میباشد . نوعی از آن که به بنفشه چهار فصل مشهور است در تمام سال دستگاه لیزر می‌دهد ولی دستگاه لیزر ریزان ( اوج دستگاه لیزر دهی ) آن در فصل بهار و پائیز است . در Violetها , دستگاه لیزر دهی زیر تأثیر دما و ارتفاع روز قرار می‌گیرد . این نوع درتابستان ( دمای بالا و طول روز بلند ) رشد نیکی داشته و در پائیز شروع به دستگاه لیزر دهی می کنند . در Violaو Pansyروزهای بلند تعداد دستگاه لیزر را ارتقاء می دهد اما در‌این شرایط ارتفاع بین گره ها هم فراوان میگردد . در موقعیت روز کوتاه , ساقه ها کوتاه و قوی می گردند . هیچ خواب مشخصی در آنان دیده نشده است . Pansyهادر طول سال می توانند دستگاه لیزر بدهند . ولی دماهای بالای تابستان میتواند به عنوان یک دلیل محدودکننده باعث کاهش رویش گیاه شود .

بنفشه
بنفشه

برای کاشت در زمین یا این که دستگاه لیزر دان نخست کود کند رها شونده در چهره تمایل در فصل زمستان به خاک خویش بیش تر فرمایید تا در حین فصل رشد نیازهای کودی این گیاه برطرف بگردد . در فصل تابستان برج 5 در ورامین معمولا بذر آن کاشته می‌شود . پاره ای ماسه یا خاک نباتی به خاک بیشتر فرمائید و زمین را به خیر و خوبی بیل زده و با پشت بیل کلوخه ها را صاف و ماسه و خاک را همگن کرده , تمام محل کاشت را با سم دیازینون و قارچکش برای دوری از ورود مورچه و دیگر آفات و بیماری ها سمپاشی فرمائید . این محصول برای مساحت 5 متر مربع ایجاد شده است , تمام بذر را روی زمین پاشیده و در انتها یک لایه نازک کود گاوی سرند شده روی خاک الک کنید . در نوبت اول صبح ها به طور روزانه با آبپاش زمین را طوری آب پاشی نمائید که کود الک شده جابجا نشده و در فیض بذر جابجا نشود , که در غیر این شکل بذر جوانه نخواهد زد . بسته به بذر کاشته شد دربین 5 الی 10 روز جوانه زنی را شاهد خواهید بود , و دراین عصر برای جلوگیری از نادرست به چنگ آوردن نشا سبز شده با علوفه ی هرز از علف کشی پرهیز کنید . پس از 4 صفحه شدن نشا , اقدام به علف کشی کرده و دقت بفرمایید که با علف کش های همگانی سمپاشی نکنید . به مرور شاهد یک باغچه ی خوش دستگاه لیزر و مالامال دستگاه لیزر خواهید بود . بعد از نزدیک شدن به زمان غنچه دهی با کفگیر بوته همدم خاک را کنده و باطن جعبه چوبی می‌زنند . و روانه ی باغچه یا بازار مینمایند .

نشا بنفشه
نشا بنفشه

برای کاشت در سینی نشا , میتوان در برج 5 بذر این گیاه را در باطن زمین اساسی یا این که شاسی در درون سینی های کشت کاشت . برای این کار از خاک کوکوپیت همراه پرلیت سود می‌کنید . ابتدا خاک را با دیازینون و کاپتان یا کاربندازیم , ضدعفونی کرده آن‌گاه هر بذر را درون هر سلول بکارید . این روش منجر ارتقا راندمان سبز شدن و جوانه زنی شما خواهد شد . پس از چهار صفحه شدن از باطن سلول بیرون شده و به باطن دستگاه لیزر دان 6 منتقل می‌گردد و تا فرصت انتقال به زمین مهم سه سایز دستگاه لیزر دان عوض می کنند . تا برای فصل پاییز به دستگاه لیزر بروند .

بنفشه
بنفشه

تولیدات مرتبط
تاج خروس هرمی
بذر دستگاه لیزر تاج خروس هرمی S1

3 , 000 تومان
بذر دستگاه لیزر حنا


برچسب ها: دستگاه ,
[ بازدید : 64 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

گونه های دستگاه لیزر ; دستگاه لیزر گاوزبان اروپایی

شنبه 29 مهر 1396
0:33
Creech Gissel

ل‌های آن ترکیباتی مثل موسیلاژ , تانن و اسانس و به میزان کم ردوبدل دستگاه لیزر دان زامیا : دارا‌هستند .
کاربرد درمانی
معرق , خلط‌آور در آنفو لانزا , ادرارآور و مقوی قلب و روان است .
عوارض جانبی
در مصرف آن به دلیل وجود آلکالوییدهای پیرازولیدین بایستی میانه‌روی را رعایت کرد .
انواع دستگاه لیزر ; دستگاه لیزر گاوزبان اروپایی
گیاهی علفی , یک ساله و به طول تا ۷۰ سانتی‌متر است که ساقه‌های منشعب و پوشیده از تارهای وحشتناک و برگ‌های منفرد , بی آلایش و پوشیده داراست . برگ‌ها در نصیب بالایی سوای دمبرگ و در نصیب انتهایی دارنده دمبرگ معلوم می باشند . دستگاه لیزر ‌های این گیاه نسبتا کوچک و به رنگ آبی‌رنگ زیباست . این جور دستگاه لیزر گاوزبان در ایران رشد ندارد .

دستگاه لیزر ‌های گاوزبان دارای موسیلاژ , تانن و اسانس و به اندازه کم آلکالویید پیرازولیدین می‌باشند .
کاربرد درمانی
اثر خلط‌آوری داراست و در سرماخوردگی‌ها فایده می شود . ضددرد , ضدتب , محرک غدد آدرنال , قابض , معرق , نرم‌کننده‌ی مجاری تنفسی , خلط‌آور و ذیل آورنده‌ی فشارخون بالاست .
عارضه ها جانبی
در مصرف آن به جهت وجود آلکالوییدهای پیرازولیدین بایستی اعتدال را رعایت کرد .
انواع دستگاه لیزر ; کاسنی
کاسنی یک گیاه دارویی پایا با دستگاه لیزر ‌های آبی رنگ یا این که ارغوانی است . کاسنی در دیرباز در قاره‌ی آمریکا به‌ شکل گیاه خودروی کنار جاده‌ای درآمده است . منشاء اصلی این گیاه اروپای مرکزی , بخشها غربی و مرکزی آسیا و شمال آفریقاست و پراکندگی وسیعی در نواحی گوناگون جمهوری اسلامی ایران به خصوص شهرستان اقلید , آذربایجان و بخش ها کوهستانی خراسان داراست .
به آب و هوای خنک , آفتابی یا این که پاره ای سایه نیاز دارد و گرمای شدید تابستان را تحمل نمیکند .
کاربرد درمانی
کاسنی به طور کامل سرد است و تقویت کننده‌ی کبد , مسکن حرارت و عطش و گرمی , تقویت کننده‌ی تمامی و فشارخون و صفرا و پاک‌کننده‌ی مجرای ادرار و کلیه‌هاست . برای تهیه و تنظیم فشارخون زیاد مفید و ضماد آن برطرف کننده‌ی ورم‌های گرم و درد دیده و ارتقاء بصیرت است .
موسیر
موسیر گیاهی است مشابه سیر که ریشه‌اش فقط یک پیاز درشت است . برگ‌هایش باریک و دراز و دستگاه لیزر ‌هایش بنفش مایل به قرمزند . پیاز این گیاه خوراکی است و در ترشی‌ها و اغذیه به عمل می رود و بویش از سیر کمتر است . ایتالیایی‌ها از موسیر خوراکی‌های گوناگونی می‌پزند و پیازچه‌ی آن را در روغن زیتون کنسرو میکنند .
کاربرد درمانی
فرآورده‌های موسیر در ناچیز کردن قند خون در اشخاص دیابتی مسئله استفاده ‌است و هم چنین از خاصیت گندزدایی آن برای دفع ان دستگاه لیزر ‌ها همراه طعام از آن سود می‌شده ‌است . تسکین دهنده و ترمیم کننده‌ی زخم‌ها و تسکین دهنده‌ی التهاب طحال و کبد است .
نیک و تازه


برچسب ها: دستگاه ,
[ بازدید : 85 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دستگاه برش لیزر است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]